Čokoládka slaví své ČTVRTÉ narozeniny !!

31.05.2014 10:55

 

MOJE  MALÁ ČOKOLÁDKA SLAVÍ UŽ SVÉ

4. NAROZENINY !!

Božínku, jak ten čas letí ...

Miláčku, VŠECHNO nejlepší přeju !! :-*

Jsi moje čokoládové štěstíčko a jsem MOC ráda, že jsem si pro tebe tak daleko dojela :-*

Hlavně buď takové moje hyperaktivní střev pořád :-*

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Jupí jupí jou - mrkejte, jaký jsem dostal parádní masový dort !! :P Héééč !! 

Jak já si na něm pošmáknul ... fakt ...

Samozřejmě, že i s Alfinem ...

(pokud nevěříte, tak můžete mrknout na fotky tady - tam je všecko zdokumentované, ne !!) :P

 

Škoda, že nemáme narozeniny častěji ... bychom pak dostali více takových dortíků ... :P :P

 

 

 

 

 

 

 

Dokonce jsem dostal i pískací balónek ... a pískal jsem a pískal a vydržel to ... :P Tak snad nějakou dobu ještě vydrží :)

No a pak jsme samozřejmě dostali plnou tašku mňamek ... na to nesmím zapomenout ... :P

Dobrůtky jsou prostě hlavní, no ... :P

Však koukejte ... no a můsím si je i hlídat ... :D Aby mi je nikdo neukradl, no ... "pes nikdy neví" ... :P

 

Njn, panička nás má prostě mega-ráda, tak vždycky dostaneme nějakou tu dobrůtku ... :)

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Mám tě moc ráda, ty můj andílku :-*

!!!