"Dummy" / Procházka Alfik a Carlos :)

12.03.2011 19:25

Zdravíme kamarády :-)

Dneska jela panička se Stanikem pryč, ale hned se vrátili a přivezli nám aportek - modrého dummika :-)

Prý začneme pořádně trénovat, abychom zvládli OVVR. Proto taky váží 500g, ale mě to těžké vůbec nepříjde :-)

Samozřejmě bude trénovat hlavně mě, Carlose, ale Alfinek discipínu taky prý potřebuje, takže cvičit budeme oba dva :-) i když jen já půjdu (možná a snad) na ty OVVR ;-)

A co jinak ... ?!!

Dneska jsme byli na víc jak tříhodinové procházce, kde jsme se ale pořádně vyřádili :-) Prvně jsme zašli kouknout na cvičák, jenomže jsme byli nějací zničení ... možná tím teplem ... ale pak jsme došli k vodě a tam jsme si to teda pořádně užili :-)

Však se můžete kouknout do našeho fotoalba. Tam uvidíte i toho našeho modrého dummíka :-) "Hrál" jsem si s ním sice jen já, Carlos, páč Alfinek nějak nejevil zájem :-) sem tam jsem ho držel jako "prase kost", ale líbil se mi :-)

Dneska nás ta procházka tak zmohla, že když jsme dorazili domů, jen jsme lehli a odpočívali ... :-)

Za chvilku dostaneme večeři a tradááá na kutě :-)

 

A tady je malá chutnávka fotek :)

dummík se nekouše :)

a pak, že se psi neumějí usmívat :))

voda voda vodaaa :)

zase otravuje ... dacan malej :)

už ho nesuuu :))

https://ctyri-tlapky.rajce.idnes.cz/dlouhatanska_prochajda/

...