KVP Hlučín aneb Fakt povedené místo k vystavování :)

10.05.2014 10:55

 

Olaláá ... po dlouhédobě další výstava :)

Už jsem se docela i těšil ... narostla mi parádní srst, už strašně dlouho nejsem dvoubarevný :P jsem pěkně čokoládový :P tak jsem byl zvědavý, jak moc se budu líbit :)

A jo ... líbil jsem se ... ale popořadě ...

 

Dojeli jsme na místo a řeknu vám to takhle ... vyrazilo nám to dech ... u té štěrkovny to bylo fakt parádní místo k vystavování ... :) a ještě když svítilo sluníčko ... hmm ... fakt paráda ... :)

 

Mrkejte, jaký jsem hezoun ... :P

Sice jsem mrknul, ale i tak ... :P

Že mi to sluší? ;)

Musím vám říct, že to byla fakt povedená výstava ... všechno šlo jako po másle ... potkali jsme tam pár známých z předešlých výstav, tak jsme se očmuchali, pozdravili, popřáli si štěstí ...

Panička mi dokonce koupila i kostičku, aby mi to rychleji utíkalo ... ... ale samozřejmě jsem nějak neměl chuť ... radši jsem se chtěl seznamovat s potencionálníma kámošema ... :P Však to znáte, ne?? ;)

 

Když jsem nastoupil do kruhu, tak jsem se choval fakt jako profík ... vím, že se opakuju, ale na to, že to doma s paničkou vůbec necvičíme - fakt jsem dobrý :D :D

Stojím rovně, většinou nedělám koniny, běžím spořádaně vedle paniččiny nohy ... zubiska taky umím vycenit ...

... fakt si panička nemůže stěžovat :D

Jsem holt nejlepší, no ... musím se pochválit :P

Jinak co se týče pana rozhočího (T. Havelka), tak musím říct, že jsem se docela líbil (i když už jsem viděl větší nadšení ze mě), ohodnotil mě známkou Výborný a dostal jsem 1. místo ... = V1, Vítěz třídy :P

Titul Krajský vítěz jsem si už ale nevyběhal ... ale to nevadí ... aspoň jsme si mohli jít užívat k vodě ... :P

 

Ano, šli jsme k vodě ... :P nejlepší, co může být ... :D

Voda - voda - vodaaa !! :P

Fajně jsem si zablbnul, lovil jsem klacík ...

... dokonce jsem se seznámil i s jednou kočandou, která plavala kousek vedle :P

... mrkejte - krásná, co ?? Ale moc jsme si nezablbli ... já jen pozdravil a hned běžel za paňuchou a za klacíkem :P

 

No a pak ?? Pak jsme si ještě jednou obešli výstavu, rozloučili jsme se se známýma, koupili plnou tašku mlsků a jelo se směr domov :P

Řeknu vám, že se mi tam fakt líbilo ...

Snad se tam zas objevíme ... příští rok :)

Na foto můžete mrknout tady ;)

A je tam i diplom a posudek :)

HaFojda, kamarádi ;)

 

Diplom a posudek