Pan a Paní Sněhulákovi ... aneb Jak se zhroutil Minisněhulák ...

27.01.2015 22:23

 

HoHohoooo ... a je to tu ...

Akce Sněhulák nastala :D 

Stavěli jsme se 2 dny ...

  • první den: Mr. Sněhulák s mladší paničkou ...
  • druhý den: Mrs. Sněhuláková a BabySněhulák s oběma paničkama ...

 Sluší nám to, co ?? :D


No ale druhý den se do práce daly obě paňuchy (samozřejmě s našim asistováním ... bez toho by to nešlo ...) a postavili jsme rodinku - Taťku, Mamku a Miminko ... :D

 

PARÁDNÍ, CO ?? No ještě, že je panička stihla vyfotit ... protože pak jsem přišel já ... Pan Čokoláda ... a toho malého jsem tak trochu rozsedl :D :D

Mladší panička myslela, že mě přetrhne ... ta starší se smála :D :D 

No na to se ani nic jiného dělat nedá ... :D :D Jsem prostě trdlo ... Slon v Porceláni nebo co :D :D

 

No tak asoň jedna fotečka s Mr. a Mrs. Sněhulákovými ... :D

FOTO.