Sluníčko oslavuje krásné 11. narozeniny !! Dědula náš !! :)

05.07.2014 10:57

 

Tak a je to tady !! Dneska má můj žlutý ďáblík 11. NAROZENINY !!

Všecičko nejlepší, ty moje malé Sluníčko :-*

Hlavně zdravíčko !! Protože to je to nejcennější !! :-*

Nožky sice trošku zlobí, ale pořád jsi čiloučký, tak to takhle musí ještě nějakou DLOUHOU dobu vydržet :-*

 

------------------------------------------------------------------------------------------

 

Chacháá ... a je to tady ... dneska jsem dostal úplně parádní dortík - z masíčka :) mňamka :)

Byl fakticky moc moc luxusní :)

Úplně moc jsem si pošmáknul ... samozřejmě, že prvně jsme museli zapózovat  ... i s Carlem :)

Tak jsme si teda zahráli na modely a udělali paničce radost ... ale sluší nám to spolu, že ?? :)

No a když už konečně panička usoudila, že nás "natrápila" s focením dost ... tak jsme se velkou chutí a vervou pustili do té lahůdky :)

 

 

 

 

 

 

 

 

Ňam-ňam ... :) Koukejte, jak nám šmakuje ... jojo ... fakt to byla lahoda ...

Pokud chcete mrknout na pár fotek, tak stačí kliknout tadyhlens :P

 

------------------------------------------------------------------------------------------

 

VŠECHNO NEJLEPŠÍ, BROUČKU :-*

Mám tě mocka ráda :-*